„Bardzo mi się podobała lokalizacja, przepyszne śniadanie, odpowiedni pokój i karty miejskie na bezpłatne korzystanie z komunikacji, kolejek górskich. Polecam”
„Rewelacyjne śniadanie. Sery, jogurt, wędlina, salami, słodkości. I pani recepcjonistka, rodowita Szwajcarka, która wyszła za mąż za Polaka. Swojsko się wówczas zrobiło. Dobre miejsce na spacer nad jezioro w Sankt Moritz.”
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.