„Co do noclegu nasz pokoj był bardzo czysty, ślicznie urządzony, bardzo ładne dekoracje. Największym plusem są śniadania które polecam wykupić bo jestem pewna że koszt takiego śniadania dla 2 osób na wyspie byłby około 30-40€. Codziennie dostaliśmy świeży sok, kawę, domowe dżemy, jajka sadzone lub jajecznica, słodkie wypieki z kawiarni obok prowadzonej przez właścicielke. Pokój posiadał umywalkę w pokoju, duży prysznic, balkon z suszarką na ręczniki/ubrania, stolik na balkonie i dwa krzesła. Wiatrak oraz klimatyzację, lodówkę. Koło budynku jest mały parking ale dosłownie 2minuty jest duży miejski darmowy parking. Czułam się tam jak w domu, gdy kiedyś wrócę na Milos to z pewnością ponownie wybiorę to miejsce”
„Idealne położenie hotelu. Spokój, cisza. Ładne greckie pokoje. Codziennej sprzątane. Fajne śniadanka. Jeśli chcesz zwiedzić Santorini bez tłumów to polecam ten hotel. W okolicy dwie fajne restauracje.”
„Piękny widok, to jest główna zaleta apartamentu. Czysty pokój. Łazienka bardzo mała. Śniadania również były pyszne, ale niestety nie można było zmienić np omletu który był podawany codziennie na np jajecznicę. Restauracja Idol nie dostosowywała się do potrzeb, miała tylko jeden zestaw śniadaniowy i nie można było nic zmienić.”
„Cudowny właściciel i przemiła obsługa. Wszyscy z obsługi byli bardzo pomocni i uprzejmi. W obiekcie było bardzo czysto, do tego pokoje były sprzątane codziennie. Dużym plusem jest basen dostępny dla gości oraz transfer z i na lotnisko.”
„Niestety ze względu na nieuczciwe praktyki właściciela oceniam obiekt na 1. W trakcie zameldowania właściciel poprosił o numer rezerwacji i PIN, które to informacje później wykorzystał aby samemu wystawić sobie ocenę - jeszcze przed wymeldowaniem dostałem maila, że oceniłem obiekt mimo że to nie ja.
Sam obiekt wygodny i w dobrej lokalizacji zasługuje na ocenę 8, lecz przez nieuczciwe praktyki oceniam go na 1.”
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.