Sevilla, 4, Centre de Madrid, 28014 Madrid, Espanya
Núm. 265 de 443 hotels a Madrid
Preferits dels clientsSegons 33 opinions de l'hotel
8,3Neteja
8,5
Confort
8,5
Situació
9,7
Instal·lacions
8,1
Personal
9,1
Relació qualitat-preu
8,0
WiFi gratuïta
8,3
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 15 de febr. del 2024
Marta
EspanyaLa situació de l'hotel excel.lent L'esmorzar fatal, poca varietat i de mala qualitat No semblava un 4 estrelles.... un 3 estrelles molt correcte
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 28 de nov. del 2023
Andrea
AustràliaEl disseny i neteja del bany és el que em va semblar més des-ubicat respecte a la resta del hotel. No te pàrquing.
Vam anar per feina, ubicació ideal. El llit era molt còmode. El personal va estar correcte en tot moment.
S'hi va allotjar el novembre del 2023
Escrit el 13 de març del 2023
Sílvia
EspanyaQue no tinguessin cap plataforma tipus Netflix, HBO....etc
Ubicació i bon tracte del personal.
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 4 de febr. del 2023
Marisa
Espanyaesmorzar
situació amabilitat personal
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 30 de des. del 2022
David
EspanyaLocation
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 9 de des. del 2022
Blanca
EspanyaHabitació molt petita. El bany antiquat, es necessari el canvi de banyera per un plat de dutxa.
Boníssima ubicació
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 8 d'abr. del 2022
Joan
Espanya. La impossibilitat de deixar l'habitació més tard
La seva situació
S'hi va allotjar el abril del 2022
Escrit el 1 de març del 2022
Soraia
Espanyasituacion y limpieza
S'hi va allotjar el febrer del 2022
Escrit el 4 de nov. del 2021
Oriol
EspanyaTemperatura de l'habitació
I millorable situacio, multitud d'utensilis d'higiene, personal amable, molt bona qualitat - preu. Molt recomanable
S'hi va allotjar el novembre del 2021
Escrit el 24 d'oct. del 2021
Victor
EspanyaTot be
Tot be
S'hi va allotjar el octubre del 2021
Escrit el 17 de febr. del 2024
Júlia
EspanyaRes
Tot molt net i personal molt simpàtic.
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 31 de gen. del 2024
Xufré
EspanyaEl que no m'ha agradat és que un hotel com aquest de 4 estrelles no tingui ni bar ni restaurant. Es converteix en una Pensió de 4 estrelles..... El personal de neteja que hi havia a la planta era molt esquerp, no deia ni bon dia. L'esmorzar era massa justet pel preu. L'habitació DUI massa petita
El que més m'ha agradat és la situació privilegiada d'aquest hotel al centre de Madrid, és la que buscava.
S'hi va allotjar el gener del 2024
Escrit el 8 de jul. del 2023
Ildefonso
EspanyaAquest comentari està amagat perquè no compleix les nostres normes.
Escrit el 26 de juny del 2023
Montse
EspanyaMolt antic , les rajoles de la paret del bany tacades semblava brut, la banyera marcada per la alfombra que estaria en el seu dia , la funda de la coixinera bruta com de vòmit, això és qui arregla les habitacions però algú a de donar una ullada
Que està a prop de tot el centre
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 26 de febr. del 2024
Susanna
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el gener del 2024
Escrit el 26 de set. del 2023
Roser
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el setembre del 2023
Escrit el 11 de set. del 2023
Glòria
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el setembre del 2023
Escrit el 17 de gen. del 2023
Antoni
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 29 de nov. del 2022
Maria
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2022
Escrit el 28 de nov. del 2022
Francisco
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2022
Escrit el 25 d'oct. del 2022
Alba
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Escrit el 26 de juny del 2022
Yvon
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 3 de juny del 2022
Gemma
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el maig del 2022
Escrit el 16 de maig del 2022
Tarrega
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el abril del 2022
Llistat 1 - 25
Cala Ratjada, Espanya
Càceres, Espanya
Lausana, Suïssa
Villamena , Espanya
Úbeda, Espanya
Dorval, Canadà
Tourcoing, França
Nuwara Eliya, Sri Lanka
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg