Galceran Marquet, 1, 43850 Cambrils, Espanya
Núm. 6 de 27 hotels a Cambrils
Preferits dels clientsSegons 71 opinions de l'hotel
8,5Neteja
8,9
Confort
8,8
Situació
9,5
Instal·lacions
8,6
Personal
9,3
Relació qualitat-preu
8,1
WiFi gratuïta
8,2
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 8 de juny del 2024
Joan
EspanyaNo tenir aparcament dins l'hotel
Tot perfecte
S'hi va allotjar el juny del 2024
Escrit el 9 d'abr. del 2024
Jordi
EspanyaUBICACIÓ, BUFET, INSTAL.LACIONS, AMABILITAT DEL PERSONAL
S'hi va allotjar el abril del 2024
Escrit el 8 d'abr. del 2024
Agustí
EspanyaEls coixins del llit eren massa tous.
S'hi va allotjar el abril del 2024
Escrit el 8 d'abr. del 2024
Marta
EspanyaÉs com un petit oasi al mig de Cambrils. Instal-lacions modernes i personal amable i atenció en català. Situació molt propera a la platja i molt cèntric.
S'hi va allotjar el abril del 2024
Escrit el 24 d'ag. del 2023
Laura_lb
EspanyaHotel molt ben situat a Cambrils, net, tranquil, ambient tipus familiar. Bon menjar i bon servei de tot el personal. Ideal i recomanable per descansar-hi uns dies.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 11 de juny del 2023
Marta
EspanyaRes
L esmorzar ha estat espectacular per la gran varietat.
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 14 de maig del 2023
Andreu
EspanyaQue havia un grup nombrós de clients francesos, i feien molt de soroll, tant al menjador, com a la resta del hotel
El servei del menjador espectacular i la neteja excel·lent
S'hi va allotjar el maig del 2023
Escrit el 6 de maig del 2023
Josep
EspanyaTot correcte.
L'esmorzar perfecte. Molta varietat. I lo que més m'ha agradat que el ser un hotel d'interior gaudis de un espectacular jardí.
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 27 d'abr. del 2023
Jose
EspanyaRes
Tot
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 8 de set. del 2022
Hipolit
EspanyaRes Ok
Tot
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 5 de set. del 2022
Jordi
EspanyaServei molt acurat. Excel.lent bufet. Bones instal.lacions, zona de jardí i piscina, ben situat. Habitació amb terrassa confortable. Hotel molt recomenable.
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Escrit el 1 d'ag. del 2022
José
EspanyaSoroll i cops molt forts a les parets de les habitacions veines ( cada dia )
En general tot
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 30 de jul. del 2022
Jose
EspanyaEl buffet espectacular
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 30 de jul. del 2022
Yolanda
EspanyaMoltm
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 28 de jul. del 2022
Núria
EspanyaEns ha agradat molt l'ambient familiar de l'hotel. És un hotel que inspira tranquil.litat. L'amabilitat i l'atenció del personal ha estat excel.lent. També ens ha agradat molt el bufet del menjador. L'esmorzar és molt complert i variat. L'espai del jardí l'hem trobat molt acollidor. Tot perfecte!
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 19 de jul. del 2022
Diego
EspanyaTot en general, pero sobretot el personal de menjador. I el menjar fabulos.
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 18 de juny del 2022
Viladoms
EspanyaEl menjar encara que no fos tant variat podria millorar
Tot l'espai de la terrassa ,solàrium i piscina
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 12 de juny del 2022
María
EspanyaHotel molt familiar
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 6 de juny del 2022
Sílvia
EspanyaPer un hotel de 4*S, el TV de l’habitació es totalment ridícul, petit i antic.
L’esmorzar.
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 28 de maig del 2022
Sergi
EspanyaL'spa estava inclòs en el preu. Molta varietat en el menjar (sushi, varietat de formatges...), personal amable, habitació confortable, a 5 minuts de la platja.
S'hi va allotjar el maig del 2022
Escrit el 3 de maig del 2022
Fina
Espanyaque potser ha baixat una mica el nivell en quant a menjador. També ha baixat preu en quant a relació~preu qualitat.
la situació i els jardins
S'hi va allotjar el abril del 2022
Escrit el 17 d'abr. del 2022
Andreu
EspanyaEl llit de matrimoni molt justet, haurie de ser més gran el matalàs
La situació molt cèntric
S'hi va allotjar el abril del 2022
Escrit el 3 d'abr. del 2022
Marta
Espanyael soroll de l’aire condicionat
el bufet d’esmorzar
S'hi va allotjar el abril del 2022
Escrit el 10 d'oct. del 2021
Ada
EspanyaA l'habitació hi faltaría un suport de maletes. Una certa descoordinació entre recepcionistes, malgrat cadascuna era molt amable i servicial.
El jardí. La mida de l'habitació: 26m2. La dutxa en espai propi, molt gran. No hem fet servir el bar ni el restaurant, no tinc opinió. Ens han ajudat amb l'aparcament.
S'hi va allotjar el octubre del 2021
Llistat 1 - 25
Hohenschwangau, Alemanya
Schönefeld, Alemanya
Rzeszów, Polònia
Udaipur, Índia
París, França
La Spezia, Itàlia
Oughterard, Irlanda
Donegal, Irlanda
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg