Casablanca, 9, 03801 Alcoy, Espanya
Núm. 9 de 13 hotels a Alcoy
Preferits dels clientsSegons 42 opinions de l'hotel
8,2Neteja
8,8
Confort
8,5
Situació
9,1
Instal·lacions
8,2
Personal
8,8
Relació qualitat-preu
8,6
WiFi gratuïta
8,8
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 18 de març del 2024
Gumà
EspanyaActualment valoro molt el tema de la llengua. Que la llengua es faci servir i s'utilitzi. Jo m'he expressat en tot moment en català i cap problema, tan per correu com personalment. És veritat que quasi , sense el quasi, no tenen res en valencià, però m'hi vaig adreçar en tot moment, alguna de les treballadores el parla també. La noia de la cafeteria no sé si em va entendre bé, però en general content, El mínim: que t'entenguin i t'hi puguis dirigir es va complir.
Molt cèntric, en un carreró tranquil. A prop de tot . Edifici en força bon estat, habitacions arreglades, cafeteria al costat més que digne. M'esperava una habiatció més bàsica i la relació qualitat preu em sembla excel.lent. Esmorzar correcte, en el meu cas inclòs en el preu,
S'hi va allotjar el març del 2024
Escrit el 8 de febr. del 2024
Arca3
EspanyaHe trobat a faltar les instruccions i la propaganda en una de les llengües oficials de la comunitat valenciana,sols estava en castellà i anglès i crec que també ha d' estar en valencià.
Netedat, comfort del llit, molt bona relació qualitat-preu, amabilitat del personal.
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 24 d'oct. del 2023
Margarita
EspanyaNo hi ha secador al bany
Situació
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 6 d'oct. del 2023
Lidia
EspanyaTot be
La relacio qualitat preu
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 19 d'abr. del 2023
Jaume
EspanyaEl lloc fantastic i molt centric
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 12 de març del 2023
Sandra
EspanyaÉs vell.
Net, cèntric.
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 30 de des. del 2022
Maria
EspanyaEl desdejuni és millorable. Considerem que la separació dels residus és molt important i la suite no comptava amb els contenidors per portar a terme aquesta operació.
Ubicació, tamany de la suite i decoració moderna i funcional.
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 13 de febr. del 2022
Sonia
Espanyaesta per renovar-lo un poc
comoditat del llit
S'hi va allotjar el febrer del 2022
Escrit el 12 de des. del 2021
Rosa
EspanyaQue encara tinguen banyera en lloc de plat de dutxa i faltés secador de cabell.
Ubicació i confort del llit i de l' habitació. Disposar d' esmorzar.
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 9 de maig del 2024
Pilar
EspanyaTot.
S'hi va allotjar el maig del 2024
Escrit el 2 de gen. del 2022
Francisco
EspanyaVaig contractar una habitació de millors prestacions (llit de matrimoni)a la que em van oferir. L única explicació en recepció, és que tot el món voldria tindre un llit doble i l hotel no en disposa en totes les habitacions. El preu pagat si que fou el que figurava en la habitació que jo havia reservat i que no m oferiren.
La ubicació i el desdejuni,relació qualitat preu.
S'hi va allotjar el gener del 2022
Escrit el 7 d'ag. del 2021
Anònim
EspanyaRes
Tot
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 29 de des. del 2023
Fe2
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2023
Escrit el 21 de nov. del 2023
José
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 5 de nov. del 2023
Leticia
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2023
Escrit el 30 d'ag. del 2023
Isabel
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 31 de jul. del 2023
Elena
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 18 de juny del 2023
Joan
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 10 d'abr. del 2023
Marina
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 4 d'abr. del 2023
David
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 9 de març del 2023
Llorenç
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 25 de gen. del 2023
Insenser
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 11 de jul. del 2022
Nuria
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el maig del 2022
Escrit el 5 de juny del 2022
Ferran
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juny del 2022
Llistat 1 - 25
Barcelona, Espanya
Glasgow, Regne Unit
Platja d'Aro, Espanya
Tòquio, Japó
Xerta, Espanya
La Rochelle, França
Vic-en-Bigorre, França
Barcelona, Espanya
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg