Blanquerias, 11, Ciutat Vella, 46003 València, Espanya
Núm. 74 de 154 hotels a València
Preferits dels clientsSegons 25 opinions de l'hotel
8,3Neteja
8,7
Confort
8,6
Situació
9,2
Instal·lacions
8,3
Personal
9,0
Relació qualitat-preu
8,2
WiFi gratuïta
8,7
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 29 de maig del 2024
Joaquim
EspanyaPosats a dir alguna cosa, potser seria millorable l'aïllament acustic de cara al carrer,
L'habitació supercomfortable, tant per descansar com per treballar si vas per feina. Els detalls compten molt
S'hi va allotjar el maig del 2024
Escrit el 28 de maig del 2024
Mònica
Abkhàzia, GeòrgiaLa persona que ens va rebre a l'arribada no va ser molt amable.
Molty ben situat.
S'hi va allotjar el maig del 2024
Escrit el 10 de maig del 2024
Alba
EspanyaNo te parking i és un poc complicat accedir amb cotxe perquè és troba en plena via de les Torres Serrano i hi ha molt de tránsit.El parking més proper està a 13 mints a peu i 24h ens ha costat 21,95€.
El buffet lliure de l’esmorçar encara que sencill no hi falta de res i està molt bo tot, el llit confortable, bé de neteja i l’aigua de la dutxa potent i la calenta sense problem.
S'hi va allotjar el maig del 2024
Escrit el 11 de des. del 2023
Celia
EspanyaNo hi ha parking a l'hotel i no es pot aparcar a la zona ja que els carrers són peatonals i limitat als veïns. El parking més a prop està a un quart d'hora caminant. Per nosaltres ha sigut un inconvenient.
L'ubicació. Està a la part antiga de la ciutat a prop de monuments històrics. El personal molt amable i atent. L'habitació era molt àmplia. Molt d'agrair les infusions amb el bullidor a l'habitació. L'esmorzar molt complet.
S'hi va allotjar el desembre del 2023
Escrit el 25 d'ag. del 2023
M
EspanyaDificultat per aparcar. El P més proper 15minuts caminant
Ubicació perfecte
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 22 de des. del 2022
Laura
EspanyaVan intentar cobrar-nos un esmorzar que no tocava després d'haver comunicat a dues treballadores diferents que no l'havíem demanat i que per tant, no l'afegissin al compte.
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 13 de des. del 2022
Jordi
EspanyaEl soroll dels cotxes
La relació qualitat preu i que és molt centric
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 26 de gen. del 2022
Josep
EspanyaEsmorzar, bé. Habitació, una mica sorollosa. Localització, molt bona.
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 29 de des. del 2021
Angels
EspanyaSituació i decoració
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 10 d'oct. del 2021
David
EspanyaLa piscina es molt xicoteta i li falta un tobogan
La seua ubicació El confort de l’habitació Encara que està a un carrer amb molt de transit al tancar les finestres no es sent res.
S'hi va allotjar el juliol del 2021
Escrit el 4 de jul. del 2021
Patricia
EspanyaLa piscina no és una piscina, és un jacuzzi gran. Els ventiladors de la terrassa fan molt de soroll.
S'hi va allotjar el juny del 2021
Escrit el 19 de gen. del 2023
Jesús
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 8 de gen. del 2023
Ana
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 29 de nov. del 2022
Montserrat
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2022
Escrit el 28 de jul. del 2022
Emma
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 13 de des. del 2021
Manolo
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2021
Escrit el 28 de març del 2023
Agata
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 2 de març del 2023
Joaep
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 27 de febr. del 2023
Jesús
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el febrer del 2023
Escrit el 12 de des. del 2022
Maria
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 7 de des. del 2022
Jmgomez1981
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 16 de març del 2022
Roger
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2022
Escrit el 19 de nov. del 2021
Mercè
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2021
Escrit el 5 de jul. del 2021
Joantrak
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el juny del 2021
Llistat 1 - 25
París, França
Argoños, Espanya
Tossa de Mar, Espanya
Osnabrück, Alemanya
Funder Kirkeby, Dinamarca
Siem Reap, Cambodja
Kanazawa, Japó
Barcelona, Espanya
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg