Calle Riego de Agua, 15001 La Corunya, Espanya
Núm. 7 de 26 bed and breakfasts i fondes a La Corunya
Preferits dels clientsSegons 37 opinions de l'hotel
8,1Neteja
8,7
Confort
8,4
Situació
9,6
Instal·lacions
8,1
Personal
8,6
Relació qualitat-preu
8,3
WiFi gratuïta
8,7
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 7 d'oct. del 2023
Joanesvi
EspanyaPodria millorar dutxa
Ubicació. Amabilitat. Neteja.
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 20 de set. del 2023
Núria
EspanyaL'habitació, tot i que era petita, era confortable i amb aire condicionat. És molt cèntric, i tenen un conveni amb un aparcament per tenir un preu reduït.
S'hi va allotjar el setembre del 2023
Escrit el 15 de set. del 2023
Maria
EspanyaEl tracto i l’unicacio
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 17 d'ag. del 2023
Carmen
EspanyaGenial ubicació i totes les instalacions netes. Molt recomanable
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 28 de juny del 2023
Francesc
EspanyaL'atenció a l'arribada molt dolenta. El sistema de pagament no m'ha agradat gens. Es pot cobrar per anticipat (com a molts hotels), però sense exigències ni amenaces. Sense interès per atendre en condicions i sense cap empatia amb els clients. Tot a través d'una pantalleta.
Molt bona situació. L'habitació i el bany estan molt bé, però sense llum exterior.
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 3 de gen. del 2023
Lola
Espanyala habitacio una mica petita
tot molt net, pràctic i eficient
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 14 de nov. del 2022
Alvaro
Espanyahabitació espartana
no aplica
S'hi va allotjar el novembre del 2022
Escrit el 26 de set. del 2021
Jaume
EspanyaLa situació, la neteja i l’amabilitat del personal
S'hi va allotjar el setembre del 2021
Escrit el 26 de set. del 2021
Montserrat
EspanyaQue no hi hagués consigna els caps de setmana i hàgim hagut de pagar una habitació per a deixar les maletes Erem 7 sres i el vol sortia a les 22:45 , on havíem d anar amb maleta tot el dia ???? Pagar una habitació no per hores o mig dia…., hi haguessim pogut dormir, Això sí ,apiladles
L atenció de recepció, la situació de l A Alborán Rooms … els llits…
S'hi va allotjar el setembre del 2021
Escrit el 16 de juny del 2021
Angeles
EspanyaMolt net. Llit molt còmodeo
S'hi va allotjar el juny del 2021
Escrit el 29 de juny del 2023
Josep
Espanyamolt cèntric. Tot i que vàrem arribar quan ja no hi havia ningú a recepció ténen un sistema a distancia per a fer el check in molt cómode i fàcil. L'aparcament es complicat però es pot trobar lloc a la zona del castell i del port
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 9 de juny del 2023
Serafín
Espanya----
Tot
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 13 de set. del 2022
Alfred
EspanyaEn relació preu calitat fluix. Habiració minúscula. Sorolls.
L'ubicació
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Escrit el 1 de set. del 2022
Julia
Espanya.
.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 15 d'oct. del 2021
Txell77
EspanyaA la nostra reserva constava que érem 5 persones, però al arribar a les habitacions no ens havien deixat cap llit auxiliar... Eren tot just quarts de 8 del vespre, però ja no hi havia ningú a l'hotel i quan vam trucar al telèfon d'atenció al client ens van dir que ja no ens ho podien solucionar...
La situació és fantàstica
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 7 de set. del 2023
Anònim
EspanyaEs sentien molt soroll del carrer.
Situació
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 28 d'ag. del 2021
Anònim
EspanyaNa recepción non me entenderon cando falaba en galego e na habitación únicamentw habia unha papelera
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 8 de maig del 2024
Sandra
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el maig del 2024
Escrit el 28 de març del 2024
Javier
Costa RicaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2024
Escrit el 25 de març del 2024
Joan
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2024
Escrit el 4 de febr. del 2024
Marta
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 7 de des. del 2022
Albert
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el novembre del 2022
Escrit el 8 de nov. del 2022
Antonio
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el octubre del 2022
Escrit el 24 de set. del 2022
Miguel
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Llistat 1 - 25
Loiu, Espanya
Birmingham, Regne Unit
Palmdale, EUA
Vic-sur-Cère, França
Dublín, Irlanda
Roma, Itàlia
Raspenava, Rep. Txeca
Dénia, Espanya
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg