Carretera General de Ransol, s/n, AD100 El Tarter, Andorra
Núm. 49 de 83 hotels a El Tarter
Preferits dels clientsSegons 145 opinions de l'hotel
8,0Neteja
8,3
Confort
8,2
Situació
8,2
Instal·lacions
8,0
Personal
8,8
Relació qualitat-preu
8,3
WiFi gratuïta
7,4
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàlegEscrit el 6 de març del 2024
Pítia
Països BaixosEl menjar una mica just de qualitat, sobretot el sopar.
Molt aprop de pistes. Molt divertida la sala de jocs retro.
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 29 de gen. del 2024
Míriam
EspanyaL'hotel és tal i com l'esperàvem. Comfortable i molt ben ubicat. El personal molt amable. L'esmorzar molt correcte.
S'hi va allotjar el gener del 2024
Escrit el 26 de des. del 2023
Martin
EspanyaM'hauria agradat una mica més d'esforç del personal per atendre en català.
S'hi va allotjar el desembre del 2023
Escrit el 20 de des. del 2023
Yolanda
EspanyaL'esmorzar un pel justet
Tot
S'hi va allotjar el desembre del 2023
Escrit el 7 d'ag. del 2023
Ernest
EspanyaPoca varietat de menjar. No està preparat per les intoleràncies alimentàries
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 4 d'ag. del 2023
M
EspanyaBufet del sopar
Habitació confortable
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 20 de jul. del 2023
Cartanya
EspanyaEsmorzar poc variat
El personal
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 17 de jul. del 2023
Carlero
EspanyaEls coixins no són còmodes (tenen boles i psrts buides)
Esmorzar de bufet: senzill però bo. Personal excel·lent.
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 25 de juny del 2023
Pep
EspanyaEns ha agradat tot. Però potser li falti una mica d'insonorització entre habitacions
La seva ubicació, serveis i el personal
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 11 d'abr. del 2023
Gargallo
EspanyaQue hagi de pagar el pàrquing a banda, ja que no hi ha lloc per aparcar al carrer.
Un hotel que ens va sorprendre gratament. Les habitacions estan molt bé, amb equipament complert. L'esmorzar el vam gaudir moltíssim, no faltava de re. La piscina va estar genial, vam passar una molt bona estona de relax. Si li haguès de buscar un "però", seria que s'ha de pagar el pàrquing a banda, i no hi ha lloc per aparcar al voltant. La resta, molt bé!
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 23 de febr. del 2023
Mònica
Espanyapiscina petita
instal·lacions
S'hi va allotjar el febrer del 2023
Escrit el 6 de set. del 2022
Pere
EspanyaTranquilitat
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Escrit el 4 de set. del 2022
Yolanda
EspanyaQue deixin estar els gossos
Tot.
S'hi va allotjar el setembre del 2022
Escrit el 9 d'ag. del 2022
Marc
EspanyaDisposar de tant sols un ascensor per a un hotel amb tantes plantes suposa llargues esperes, fet que provoca haver d'utilitzar sovint les escales tot i anar carregat... La part més negativa va ser que l'habitació per a 3 persones era una habitació de dues persones amb un llit extra al ben mig del passadís.
Hotel tranquil i amb bona relació qualitat preu. Bon servei de bar/terrassa i prou bé la piscina.
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 5 d'ag. del 2022
Francesc
EstòniaHi ha una part significativa del personal en llocs de tracte directe als hostes, que no entén (diuen) el català, llengüa oficial al país. A recepció, en castellà, falta més empatia i, per descomptat, usar la llengua oficial.
Esmorsar buffet excel.lent, amb un personal eficient i correcte.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 3 d'ag. del 2022
Santi
EspanyaEsmorzar molt complert i molt bon tracte de tot el personal. Moltes possibilitats per fer un cop allà. Hem estat molt tranquils.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 31 de jul. del 2022
Marta
Espanyapàrquing
animació I instalacions
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 25 de jul. del 2022
Emma
Espanyasi busques muntanya, molt bina ubucacio
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 25 de jul. del 2022
Marc
EspanyaEl personal d'acollida.
El menjar i les instal·lacions excel·lents.
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 25 de jul. del 2022
Lourdes
EspanyaA l'habitació hi feia molta calor a la nit, però s'ha de dir que vam coincidir amb plena onada de calor i no era normal. La temperatura de fora al vespre i nit era fresc.
L'atenció personal ha estat molt bé. I la zona de "xiringuito" Fantàstica.
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 23 de jul. del 2022
Pere
EspanyaRes
Tot
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 19 de jul. del 2022
Daniel
EspanyaAniria bé tenir aire acondicionat o ventilador a l'habitació. Pàrquing més ampli.
Ens ha agradat tot i especialment poder fer l'estada amb el nostre gos.
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 11 de jul. del 2022
Isidre
Espanyael ser si de bar de la planta baixa
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 6 de jul. del 2022
Juan
EspanyaEl bufet, hem arribat dins l horari i quedava poca varietat,
En general l hotel està bé
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Almagro, Espanya
Grasse, França
Leipzig, Alemanya
Londres, Regne Unit
París, França
Marràqueix, Marroc
Castellfort, Espanya
Cotlliure, França
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg