Carretera General II, Km 27, AD200 El Pas de la Casa, Andorra
Núm. 47 de 144 hotels a El Pas de la Casa
Preferits dels clientsSegons 34 opinions de l'hotel
7,8Neteja
8,3
Confort
8,3
Situació
8,6
Instal·lacions
7,7
Personal
9,1
Relació qualitat-preu
7,7
WiFi gratuïta
9,2
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàleg
Llistat 1 - 25
Escrit el 10 de set. del 2023
Jordi
EspanyaNo hi ha res a remarcar. Tot és adequat.
Habitació molt confortable.El tracte del personal boníssim.Bon esmorzar. A destacar la bona disposició del personal de recepció i la professionalitat i simpatia del cambrer del bar i restaurant.
S'hi va allotjar el setembre del 2023
Escrit el 14 de febr. del 2023
Montse
EspanyaCaldria actualitzar una mica les habitacions. Feia molta calor.
Molt ben situat, personal molt amable.
S'hi va allotjar el febrer del 2023
Escrit el 22 d'ag. del 2022
Xavi
EspanyaMalgrat que la recepció es veu tota moderna, les habitacions semblen encallades en una altra època. A més, la dutxa no tenia gens de pressió.
La ubicació. Queda a pocs minuts en cotxe del Pas de la Casa, però prou lluny per no estar rodejat de tota la gentada. A més té molt d'aparcament gratuït. S'està molt calmat.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 27 de juny del 2022
Jordi
EspanyaEl bufet molt just
Personal molt atent, pots aparcar facilment
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 26 de juny del 2022
Albaaasiraaa
EspanyaPreu
Personal Ubicació Habitacio Menjar
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 24 de març del 2022
Gemma
EspanyaL'habitació no estava reformada, se sentien molt els veïns del costat. Feia massa calor, vam haver de dormir amb les finestres obertes.
El tracte del personal, el bufet i la ubicació.
S'hi va allotjar el març del 2022
Escrit el 20 de març del 2022
Gemma
EspanyaNo hi ha insonorització.
El personal és molt amable i la relació qualitat preu és immillorable.
S'hi va allotjar el març del 2022
Escrit el 5 de març del 2022
Joana
EspanyaLa ubicació, les instalacions, el Buffet del matí
S'hi va allotjar el febrer del 2022
Escrit el 8 de des. del 2021
Marc
EspanyaVam arribar més tard del previst a causa d'una nevada i la zona d'aparcament estava ja força completa, tot i això vam poder aparcar correctament aprofitant els espais. Les begudes no van incloses al preu del sopar, tot i això ens van servir amb molt bona atenció i comprensió tenint en compte que vam arribar força apurats de temps per sopar.
Tant el sopar com l'esmorzar han complert sobradament les nostres expectatives. L'habitació era molt espaiosa i còmoda, amb sofà-llit extra, televisió digital amb Netflix inclòs, bona calefacció... Vam tenir un incident elèctric a causa de la cafetera i el personal ho va resoldre ràpida i eficaçment.
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 8 de des. del 2021
Sofia
EspanyaAmb la reforma que han fet (ja no és un hotel de 2*), el preu és MOLT més alt. La ventilació del menjador és bastant dolenta i al sortir la roba fa olor a menjar. Només tenen una sola pala per treure la neu
Habitació còmoda La localització és fantàstica tot i que depens que el telecadira i la pista “Port” estiguin oberts per poder tornar a l’hotel. Bon menjar, personal amable. Tenir pàrking (descobert) gratuit
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 20 d'ag. del 2021
Enric
EspanyaAl no haver servei de dinar, estaria be oferir raccions per emportar del sopar per dinar, al estil take away.
El menu vegetarià. El lloc on està situat. I les reformes que estan fent.
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 20 d'ag. del 2021
Jordi
EspanyaL'habitació normal però necessita una reforma important.
Esmorzar bufet complert. No gaire variat però força be. El tracte del personal excel·lent. La situació magnífica per anar a fer excursions. Molta tranquil·litat.
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 20 d'ag. del 2021
Calabaza71
EspanyaPotser l'habitació podría estar una mica millor equipada amb petits detalls. Alguns calaixos a les tauletes de nit per deixar coses, o lloc per poder penjar les tovalloles després de ser utilitzades. Lloc a la dutxa per posar-hi el xampú.
Molt net tot i personal atent.
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 14 d'ag. del 2021
Tona
EspanyaHe trobatel què voliaMontserrat
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 9 d'ag. del 2021
Natalia
EspanyaDestaco el tracte amable que hem rebut des del dia que vam entrar fins que vam fer el check-out.
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 5 de febr. del 2024
Helena
EspanyaRes. Tot m'ha semblat molt correcte
Les instal.lacions i la ubicació especialment
S'hi va allotjar el febrer del 2024
Escrit el 2 de gen. del 2024
Ivet
EspanyaHabitació vella i bruta. Llit incomodissim. Sopar de fi d’any lamentable de varietat i qualitat.
L’esmorzar
S'hi va allotjar el gener del 2024
Escrit el 2 de gen. del 2023
Emi
EspanyaEl personal de recepció ens va informar sobre alguna temes com transport, horaris… i despres no era com ens havien dit. El sopar de la nit de cap d’any va ser horrible, nosaltres haviem contractat mitja pensió i fer eixe sopar amb menú tancat sense previ avís va fer que alguns dels que erem en el grup de 15 no pogueren menjar res. Si medeixes més de 1m90cm en algunes habitacions no pots entrar. La part antiga de l’hotel necesita una reforma urgent. La pressió de les dutxes i l’aigua calenta és un misteri a resoldre, sobretot si eres xica i has de llavar-te el cabell. El menjar del buffet era acceptable. La combinació de taxis/transport públic desde l’hotel fins Andorra o Pas de la Casa és inesxistent, cada viatge de taxi si consegueixes accedir a algun son 45€.
El tracte del personal de la cafeteria i el seu ambient. Molt atents/es i amables Musica en directe (cantant o dj) Alquiler de material de ski i snow en molt bon preu.
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 7 de febr. del 2022
Anna
EspanyaHabitació antiga.
Al costat de les pistes i de Mushing Pirineus. El menjar.
S'hi va allotjar el febrer del 2022
Escrit el 22 d'ag. del 2021
Ignasi
EspanyaNo em sembla correcte que darrera una oferta d'allotjament de 2 estrelles, hi hagi un servei de mínim 4 estrelles. Entenc que és legítim lluir menys estrelles, però confón el client.
Tot per sobre les meves expectatives.
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 9 de març del 2023
Anònim
Espanyano és visible si arribes de nit
localització
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 8 d'ag. del 2021
Anònim
EspanyaLes vistes
S'hi va allotjar el agost del 2021
Escrit el 29 de març del 2024
Ramon
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el març del 2024
Escrit el 9 de des. del 2023
Jordi
EspanyaEl client no ha fet cap comentari
S'hi va allotjar el desembre del 2023
Llistat 1 - 25
Boppard, Alemanya
Colònia, Alemanya
Orvieto, Itàlia
San Pedro del Pinatar, Espanya
Manchester, Regne Unit
Alcobendas, Espanya
Tarazona de Aragón, Espanya
Arezzo, Itàlia
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg