Carretera General 2, s/n, AD100 El Tarter, Andorra
Núm. 13 de 82 hotels a El Tarter
Preferits dels clientsSegons 102 opinions de l'hotel
8,8Neteja
9,2
Confort
9,1
Situació
9,0
Instal·lacions
8,7
Personal
9,4
Relació qualitat-preu
8,9
WiFi gratuïta
8,9
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàlegEscrit el 19 d'oct. del 2023
Ignasi
EspanyaTracte perfecte i sobretot el esmorzar, sempre repetim aquest hotel
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 24 de set. del 2023
Arnald
EspanyaEl personal, l'habitació molt confortable i la situació estratègica per fer excursions.
S'hi va allotjar el setembre del 2023
Escrit el 28 d'ag. del 2023
Yolanda
EspanyaUn dels millors bufets d'esmorzar que he trobat
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 26 d'ag. del 2023
Sandra
EspanyaMolt bona atenció de part del personal, hotel acollidor. Habitació àmplia i molt bona higiene.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 21 d'ag. del 2023
Rosermq
EspanyaPotser faltaria repassar de pintura la porta del lavabo, però això només és estètica. La carta del sopar poc variada. Hi tornaríem.
Esmorzar molt bo amb productes de qualitat. Molt ben insonoritzat, no se sent soroll ni del riu ni del carrer. Hi ha aparcament davant de l'hotel i 100 mts més amunt al costat de la carretera. Habitació molt neta i llit gran i còmode.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 18 d'ag. del 2023
Mercedes
EspanyaLa habitació àmplia. Tot net i tranquil. Bon buffet per esmorzar..
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 16 d'ag. del 2023
Josep
EspanyaPoca disponibilitat d’aparcament
Bona situació, relació qualitat - preu. Esmorzar complet.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 7 d'ag. del 2023
Santi
EspanyaLa porta del lavabo s'ha de repasar de pintura
L'esmorzar sensacional.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 3 d'ag. del 2023
Rosa
EspanyaL'habitació molt confortable i neta. L'esmorzar molt bo i variat
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 15 de jul. del 2023
Josep
EspanyaQue esta a uns 15km d’Andorra la Vella.
El llit molt comode i l’esmortzar, te unes 8 places de parking gratuit davant de l’hotel, y parking privat pagant, pero no es complicat aparcar pels voltants
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 12 de jul. del 2023
Joan
EspanyaL ESMORZAR MOLT BE
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 27 de febr. del 2023
Maria
Espanyateníem una habitació doble i vam estar a un triple
Molt ben ubicat, al costat de pistes per esquiar i personal molt amable
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 20 de febr. del 2023
Carme
Espanyal'esmorzar excelent, el pa bo, l'embotit bo, suc de taronja natural, personal amable, gens de cua per entrar al menjador. molt recomanable
S'hi va allotjar el febrer del 2023
Escrit el 25 d'ag. del 2022
Juan
EspanyaUn allotjament molt tranquil i còmode on, a més, es menja molt bé.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 22 d'ag. del 2022
Germán
EspanyaEsmorzar molt complert
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 20 d'ag. del 2022
Lluís
EspanyaPreu qualitat perfecte. Restaurant perfecte
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 1 d'ag. del 2022
Emili
EspanyaEls llits, molt confortables I el esmorçar sensacional.
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 22 de jul. del 2022
Peremt
EspanyaTot perfecte. Si cal posar alguna "pega", les persianes elèctriques fan excessiu soroll i caldria renovar el telèfon de la dutxa. La resta, genial!
Certament, ens ha sorprès molt positivament l'allotjament. Molt net, ben situat i, sobretot, personal súper amable i atent. L'esmorzar mereix comentari a banda: un buffet extraordinari, molt millor que altres llocs de més estrelles. I el tracte a les persones celíaques exquisit. Un 10!
S'hi va allotjar el juliol del 2022
Escrit el 18 d'abr. del 2022
Claudio
EspanyaPotser l'habitació hi era massa calefaccionada.
L'esmorzar estava espectacular! Un balcó amb bones vistes!
S'hi va allotjar el abril del 2022
Escrit el 1 de febr. del 2022
Perez
EspanyaL'esmorçar estava molt bó i qui porta l'hotel son molt agradables, qualsevol cosa que necessitis de seguida te la solucionen sigui l'hora que sigui. Es d'agraïr.
S'hi va allotjar el gener del 2022
Escrit el 20 de des. del 2021
Albert
EspanyaEl restaurant per sopar l'hi falta un toc de xispa.
Excel·lent ubicació a peu de pistes. Cada habitació disposa d'un guarda-esquis!! Bon esmorzar amb producte molt variat.
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 1 de nov. del 2021
Jordi
EspanyaUbicació, personal Molt amable, bon esmorzar i habitacions senzilles però confortables. Tot perfecte
S'hi va allotjar el novembre del 2021
Escrit el 11 d'oct. del 2021
Miquel
EspanyaEsmorzar
S'hi va allotjar el octubre del 2021
Escrit el 23 de set. del 2021
Joan
EspanyaL'hotel és molt confortable i l'esmorzar que estava inclòs en el preu era molt variat, complert i molt bo. El tracta amb el personal va ser molt correcte i eren tots molt amables, el servei de menjador era molt eficient.
S'hi va allotjar el setembre del 2021
Agua Amarga, Espanya
Roma, Itàlia
Barcelona, Espanya
Langreo, Espanya
Marràqueix, Marroc
Louisville, EUA
San Gimignano, Itàlia
Enériz, Espanya
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg