Consell General, 10, AD 200 El Pas de la Casa, Andorra
Núm. 73 de 144 hotels a El Pas de la Casa
Preferits dels clientsSegons 101 opinions de l'hotel
7,4Neteja
8,0
Confort
8,0
Situació
8,4
Instal·lacions
7,5
Personal
8,0
Relació qualitat-preu
7,8
WiFi gratuïta
8,2
Clients reals. Estades reals. Opinions reals.
Més info- obre un quadre de diàlegLa puntuació de cada comentari va de l'1 al 10. Per obtenir la puntuació general que veus, sumem les puntuacions de tots els comentaris que hem rebut i en dividim el total pel nombre de puntuacions rebudes. Estem provant un sistema de càlcul ponderat a Malta i Islàndia (excepte en les cadenes d'hotels i d'allotjaments vacacionals). En els allotjaments d'aquests països, com més recent sigui un comentari, més gran serà l'impacte que té en el càlcul de la puntuació. A més, els clients també poden donar "puntuacions desglossades" per separat en àrees clau, com ara: ubicació, neteja, personal, confort, instal·lacions i serveis, relació qualitat-preu i WiFi gratis. Tingues en compte que els clients envien les puntuacions desglossades i les puntuacions generals per separat, i que no hi ha cap relació directa entre elles.
Pots deixar un comentari d'un Allotjament que hagis reservat a través de la nostra Plataforma si t'hi has allotjat o si hi has anat però no t'hi has arribat a allotjar. Si vols editar un comentari que ja hagis enviat, contacta amb l'equip d'Atenció al client.
Tenim sistemes automatitzats i persones que es dediquen a detectar comentaris falsos a la nostra Plataforma. Si en trobem algun, l'eliminem i prenem les mesures necessàries contra la persona responsable (si cal).
Qualsevol activitat sospitosa es pot reportar a l'equip d'Atenció al client perquè l'equip de Frau ho investigui.
Idealment, ens agradaria publicar tots els comentaris que rebem, tant positius com negatius. Ara bé, no mostrarem cap comentari que inclogui o faci referència al següent (entre altres coses):
Per tal d'assegurar-nos que els comentaris són rellevants, és possible que només acceptem comentaris que s'enviïn dins dels 3 mesos posteriors a la data de sortida i que deixem de mostrar-los quan tinguin 36 mesos d'antiguitat o si l'Allotjament canvia de propietat.
Els Allotjaments poden decidir respondre als comentaris.
Quan hi hagi diversos comentaris, els més recents apareixeran en primer lloc, tot i que també es tenen en compte altres factors: l'idioma del comentari, si es tracta només d'una puntuació o també hi ha una opinió escrita, etc. Si vols, els pots ordenar o filtrar (per època de l'any, puntuació, etc.).
De vegades mostrem puntuacions externes d'altres webs de viatges molt coneguts. Quan ho fem, ho deixem ben clar.
L'objectiu d'aquestes normes és que el contingut de Booking.com continuï sent rellevant i apte per als menors, sense limitar la llibertat de poder expressar opinions fortes. Les normes s'apliquen independentment de l'emotivitat del comentari.
Els comentaris han d'estar relacionats amb els viatges. Les opinions més útils són les detallades, perquè ajuden els altres viatgers a prendre millors decisions. No incloguis comentaris personals, polítics, ètics o de religió. El contingut promocional s'eliminarà i els problemes relacionats amb els serveis de Booking.com es derivaran als equips d'Atenció al client i a l'allotjament.
Els comentaris han de ser aptes per a un públic global. No utilitzis paraules obscenes ni intentis crear paraules semblants a les paraules obscenes en cap idioma. No estan permesos els comentaris o materials que incloguin el discurs de l'odi, paraules discriminatòries, amenaces, contingut sexualment explícit, violència o la promoció d'activitats il·legals.
Tots els continguts han de ser autèntics i únics per al client. Els comentaris són més valuosos quan són originals i imparcials. El teu comentari ha de ser només teu. Els allotjaments de Booking.com no poden publicar cap comentari en nom del client ni oferir incentius a canvi de comentaris. No es tolerarà cap intent de disminuir la puntuació d'un competidor a través de la publicació d'un comentari negatiu.
Respecta la privacitat dels altres. Booking.com farà un esforç per ocultar les adreces d'e-mail, els números de telèfon, les URL dels webs, els comptes de les xarxes socials i altres informacions semblants.
Les opinions que s'expressen als comentaris són dels clients i allotjaments de Booking.com, però no les de Booking.com. Booking.com no accepta cap responsabilitat ni obligació per cap comentari o resposta. Booking.com és un distribuïdor (sense cap obligació de verificar) i no qui publica aquests comentaris i respostes.
Per defecte, els comentaris s'ordenen per data. A més, per poder mostrar-te els comentaris més rellevants, s'ordenen per idioma, segons si tenen text o no o si són anònims o no, entre altres. També pot ser que hi hagi altres opcions disponibles per ordenar els comentaris, com ara per tipus de viatger, per puntuació, etc.
Aquest servei pot contenir traduccions de Google. Google no es fa responsable de cap garantia relacionada amb les traduccions, explícites o implícites, inclosa qualsevol garantia d'exactitud, fiabilitat o qualsevol tipus de garantia implícita de comercialització i idoneïtat per a una finalitat determinada i de no violació.
Final del quadre de diàlegEscrit el 28 de març del 2024
Capitatro
EspanyaLa neteja era justeta, les parts principals estaven netes però els estants menys utilitzats no tant. El manteniment molt fluix, hi havia moltes coses trencades o espatllades i no semblava que fes molt poc. I el menjar de qualitat molt justa: les carns dures o seques, la fruita resseca la part de dalt com si no es resguardessin bé, etc.
L'hotel era bonic i la situació molt bona. El servei agradable i l'habitació gran (fins i tot diria que massa) i amb tots els complements necessaris: tovalloles de sobres, sabons i altres.
S'hi va allotjar el març del 2024
Escrit el 25 de gen. del 2024
Oriol
EspanyaA l’habitació feia massa calor tot i tenir la calefacció parada. L’hora de sopar acabava a les 21:30h. Hi havia molts plats per menjar que estaven mal rentats. El menjar del bufet era variat, però trobaves molts aliments secs o durs. Cobren 10€/dia pel gos
Hotel ben situat. El llit era molt comfortable. El personal del bufet atent i amable.
S'hi va allotjar el gener del 2024
Escrit el 27 de des. del 2023
Nona
EspanyaEsmorzar
S'hi va allotjar el novembre del 2023
Escrit el 29 de nov. del 2023
Marina
EspanyaCalefacció massa alta per la nit, per la resta tot molt bé. Personal amable i instal·lacions impecables.
S'hi va allotjar el novembre del 2023
Escrit el 10 de nov. del 2023
Albert
EspanyaEl soroll que’s sentia dintre de l’habitació de L’ascensor, estava tocant a la porta d’accés de l’habitació 🤦🏼♂️🤷🏼♂️ El plat de dutxa petit i sense mampara moderna, sols cortines 🤦🏼♂️
La comoditat dels llits molt bé i bon esmorzar. El millor el suc natural de taronja 💯 La bona calefacció de l’habitació.
S'hi va allotjar el novembre del 2023
Escrit el 23 d'oct. del 2023
Maria
EspanyaL'única pega que trobo és que durant l'esmorzar hi havia moltes mosques pel menjar; entenc que no és culpa seva però tira una mica enrera a l'hora de menjar.
L'hotel era molt tranquil i el personal molt amable. Vam arribar de matinada i el noi de recepció ens va atendre molt ràpid i sense problema tot i les hores. El noi que hi havia a la tarda també va ser molt simpàtic.
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 14 d'oct. del 2023
Vanesa
EspanyaFeia molta calor a l’habitacio, i la calefaccio no estava engegada
Personal amable
S'hi va allotjar el octubre del 2023
Escrit el 29 d'ag. del 2023
Marta
EspanyaEs podria millorar la il·luminació de les habitacions
L’atenció excel·lent per part del personal
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 28 d'ag. del 2023
Anna
EspanyaEs sent molt el soroll dels passadissos de les habitacions. Les portes de l'ascensor a l'obrir-se se senten molt No hi ha opcions de proteïna vegetal per als vegetarians i vegans. Tan simple com llegums o hamburgueses vegetals per exemple, tofu, iogurts de soja, etc.
Les habitacions espaioses. Els espais comfortables. El restaurant agradable. El personal molt amable.
S'hi va allotjar el agost del 2023
Escrit el 22 de jul. del 2023
Rosa
EspanyaPoca varietat buffet
Ubicació i qualitat-preu
S'hi va allotjar el juny del 2023
Escrit el 22 de jul. del 2023
Font
EspanyaTot molt bé
S'hi va allotjar el juliol del 2023
Escrit el 22 de maig del 2023
M
EspanyaHe rebut 9 emails per fer el check-in on line
S'hi va allotjar el maig del 2023
Escrit el 9 d'abr. del 2023
Helena
Espanyaa les habitacions feia molta calor, malgrat que la calefacció estava apagada.
l’atenció del personal , molt agradables.
S'hi va allotjar el abril del 2023
Escrit el 25 de març del 2023
Pilar
Espanyapotser s’haurien de mantenir millor les intallacions
un llit molt confirtable i que es molt centric
S'hi va allotjar el març del 2023
Escrit el 9 de gen. del 2023
Aleix
EspanyaNo he dormit gaire bé, només hi havia un coixí i era duríssim.
S'hi va allotjar el gener del 2023
Escrit el 12 de des. del 2022
Roger
Espanyamolt soroll dins l’habitació i llit estret
bona neteja i esmorzar abundant, tracte excel·lent del personal
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 12 de des. del 2022
Eva
Regne Unitla resta
aigua calenta
S'hi va allotjar el desembre del 2022
Escrit el 1 de nov. del 2022
Didac
EspanyaAtenció al client impossible en Català. Tots els treballadors parlaven castellà, francés o portugués. És intolerable que a Andorra no t'atenguin en la llengua oficial del país. Habitació no té nevera de minibar. La connexió WiFi era molt dolenta. Teníem smartTV però no la podíem fer servir perquè no arribava la connexió.
Habitació i llit còmodes. Bona neteja. Habitació i bany reformats. Esmorzar correcte.
S'hi va allotjar el octubre del 2022
Escrit el 14 d'ag. del 2022
Joaquin
Espanyales instal.la cions molt precàris. l’espai per dormir era massa just. el bufet lliure era poc variat i força escàs.
el matalàs. la ubicació i la tranquil.litat per dormir
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 2 d'ag. del 2022
Andreu
EspanyaEsmorzar justet. Sucs de mala qualitat. No ofereixen ou ni bacon calent.
Net i confortable. Llit molt còmode i bany prou gran. Personal amable i atent.
S'hi va allotjar el agost del 2022
Escrit el 24 de juny del 2022
Ana
EspanyaLa habitacio tenia algun desperfecte, com una bombeta fosa o el secador del lavabo no funciona. Habiem demanat habitacio amb vistes i eren una mica limitades aquestes vistes
Bona relacio calitat/preu. El esmorzar completisim per el preu
S'hi va allotjar el juny del 2022
Escrit el 6 de des. del 2021
Griselda
EspanyaEl dinar era una mica just.
Ens ha agradat molt el lloc que està situat, i l'allotjament està molt bé.
S'hi va allotjar el desembre del 2021
Escrit el 13 d'oct. del 2021
Ana
EspanyaA 'hora del esmorzar molta gent i les dos noies que van estar molt atentes no donaven l'abast.
Preu qualitat està super bé. L'habitació era per tres persones amb tres llits individuals, molt amplia, reformada recentment, parets i terres de fusta. Vam arribar a les 00.30 de la nit, i no vam tenir cap problema, vam aparcar el cotxe al davant mateix en zona blava, on vam posar 2 euros per sortir l'endemà a les 11:30 del matí.
S'hi va allotjar el octubre del 2021
Escrit el 30 d'ag. del 2021
Jordi
EspanyaLa netedat dels plats per menjar de l’esmorzar estaven bruts
Es cèntric i polit
S'hi va allotjar el agost del 2021
Canes, França
Bilbao, Espanya
Cala Bona, Espanya
Argelers, França
Astigarraga, Espanya
Milà, Itàlia
Gujan-Mestras, França
Carnoux, França
Et donem recomanacions personalitzades a partir de la teva activitat a la nostra plataforma. Si ho prefereixes, les pots desactivar. Tingues en compte que només les desactivaràs en el dispositiu actual i, per tant, hauràs de configurar cada dispositiu segons les teves preferències.
Booking.com forma part de Booking Holdings Inc., el líder mundial en viatges online i serveis relacionats.
Tenim més de 70 milions de comentaris d'allotjaments, tots de clients reals i verificats.
1
Els clients només poden deixar la seva opinió si han fet una reserva. Així, ens assegurem que els nostres comentaris són de clients reals que s'han allotjat a l'establiment.
2
Quan els clients s'allotgen a l'establiment, comproven si l'habitació és tranquil·la, si el personal és atent i altres coses.
3
Quan tornen del viatge, els clients ens expliquen com els ha anat. Abans d'afegir els comentaris al nostre web, mirem que no tinguin cap expressió malsonant i en comprovem l'autenticitat.
Si has reservat amb nosaltres i vols deixar un comentari, primer has d'iniciar sessió.
Final del quadre de diàleg